vilatranka.com

dijous, de gener 13, 2005

14 hores...

Quan vaig crear aquest blog em vaig proposar d’afegir-hi algun post cada dia, és un objectiu complicat d’assolir però aquí estic intentant complir els meus propòsits. Tot i que avui és difícil i no em queden gaires forces per escriure després d’haver treballat un munt d’hores entre fustes i codi html... de fet tenia mig preparada una recomanació cinematogràfica, però s’ha quedat en mig preparada.
De moment aquí us deixo un avanç del post cinematogràfic per si us voleu entretenir mirant alguna cosa més interessant que aquesta web.
www.pithemovie.com

1 Comentaris:

  • Si em permets et faré un petit incís. Calia enviar-lo tres cops o són efectes de la combinació entre altes hores de la nit i algunes substàncies contingudes en petits recipients de vidre?

    Per Blogger Cisco, a les 2:49 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Inici